Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Link

Best eerst even lezen: het wat en waarom, hoe het forum werkt. Probleempje met forum? hier (proberen te) posten. Alle suggesties ivm onze site en forum zijn hier welkom.

Moderator: admin-amalgaam.be

Link

Berichtdoor Pruis » za jun 09, 2007 8:49 pm

Beste Pieter,

Ik kwam onlangs op een website terecht waar ik veel info vond over amalgaamvergiftiging. Een hele lijst met bewezen feiten (met telkens referentie naar boek/onderzoeker/...) over amalgaam enz... Ik heb even gekeken op de site, maar ik denk niet dat ik hier een link daarover vond. Misschien interessant voor de bepaalde mensen.

http://www.fonteine.com/amalgaan_vergiftiging.html
Pruis
 
Berichten: 11
Geregistreerd: wo nov 15, 2006 12:28 am

Berichtdoor admin-amalgaam.be » zo jun 10, 2007 11:30 am

Beste Pruis,

Bedankt voor deze informatie.
Ik twijfel geen moment aan je goede bedoelingen hiermee, maar wat velen niet weten is dat het wettelijk absoluut verboden is om informatie te copiëren en te publiceren zonder toestemming. Ik weet wel dat het veel gebeurt, maar dat maakt het niet minder onwettig. Zelfs Google werd gedagvaard door de Belgische krantenuitgeverijen daarvoor. Daarom zal je begrijpen dat ik de lijst die je overnam heb moeten wissen. Ik heb trouwens een sterk vermoeden dat die lijst ook daar al was gecopiëerd, alsook andere informatie op die site, een van de redenen dat ik de link nog niet vermeldde.

Laat dit je niet weerhouden van verdere reacties, die we erg appreciëren. :)

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Werking van het forum

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron