Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Deze site nu ook in het Frans!!

Best eerst even lezen: het wat en waarom, hoe het forum werkt. Probleempje met forum? hier (proberen te) posten. Alle suggesties ivm onze site en forum zijn hier welkom.

Moderator: admin-amalgaam.be

Deze site nu ook in het Frans!!

Berichtdoor Annelies » zo maart 30, 2008 2:40 am

Pieter,

Van harte gefeliciteerd met de Franse site !!

Is het misschien een idee om hier de URL te plaatsen? Of een link tussen beide site's?

Als beheerder, Pieter, weet jij de cijfers.
Hoe zijn de percentage's nu qua bezoekers per land?
Waar staan we nu in Google?
Ik merkte op, dat als ik Dr. Hall Cutler intik op Google, ik hier terecht kom.
Leuk en complimenteus.

Ik spreek en schrijf geen Frans, Pieter, ik lees het vloeiend, maar begrijp dan ook absoluut niet waar het over gaat .-))
Ik zal met dus maar bezig houden met het Engels, Nederlands en Italiaans.

Ik wens jou heel veel sucses ook met de Franse site.

Annelies
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk

Berichtdoor admin-amalgaam.be » zo maart 30, 2008 11:20 am

Bedankt Annelies.

Op de site zelf staat linksboven nu steeds een switch, zodat je daar van taal kunt veranderen.
Bovendien zul je met een Franse browser ook automatisch op de Franse site terechtkomen.
Zodra het Frans forum online is, zal ik ook daar telkens een link zetten naar de andere taal.

We krijgen bezoekers uit België en Nederland, ongeveer fifty-fifty.
Ik verwacht wel dat dit nu zal veranderen, met opkomst van Franstalig België, enz. ...

In Google scoren we heel goed, dankzij onze gezamenlijke inspanningen, natuurlijk afhankelijk van zoektermen ...

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Werking van het forum

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron