Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Anno 2008?

Best eerst even lezen: het wat en waarom, hoe het forum werkt. Probleempje met forum? hier (proberen te) posten. Alle suggesties ivm onze site en forum zijn hier welkom.

Moderator: admin-amalgaam.be

Anno 2008?

Berichtdoor Annelies » zo maart 30, 2008 2:47 am

We zijn al weer een jaar verder, Pieter. Waar staan we nu?

Annelies
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk

Berichtdoor admin-amalgaam.be » di apr 01, 2008 9:01 pm

Wel, de site krijgt meer bezoekers dan ooit. Hij is actueler, er wordt door veel andere sites naar gelinkt omwille van de informatie. We zijn bekend in de wereld van de tandheelkunde. We zijn dan ook in Google en andere zoekmachines opgeklommen.
Amalgaam.be is de standaardbron van informatie over amalgaam-tandvullingen en kwikvergiftiging geworden in België. Met bijna evenveel bezoekers uit Nederland.
Nu we de Franse versie lanceren zal de site alleen maar belangrijker worden.
En het forum: als we zien dat er een bericht bij staat dat op heden 7.700 keer bekeken is, moeten we niet meer twijfelen aan het nut hiervan.
Op den duur kan men toch moeilijk naast het probleem van de giftige kwikvullingen kijken, niet?

Mijn dank aan iedereen die op één of andere manier heeft meegewerkt aan het verbeteren van deze informatie, als redacteur, adviseur, vragensteller, antwoorder, lezer, ...

Wij gaan door. 8)

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Berichtdoor Annelies » di apr 01, 2008 11:23 pm

Pieter,

Het gaat geweldig !!!!!!!!!
Na het intikken van kwikzilver komt men ook bij ons uit .-)))
Ik ben er trots op, dat ik hieraan kan bijdragen.

Annelies.
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Werking van het forum

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron