Spiritoo alternatief sociaal netwerk

1 jaar Amalgaam.be: waar staan we?

Best eerst even lezen: het wat en waarom, hoe het forum werkt. Probleempje met forum? hier (proberen te) posten. Alle suggesties ivm onze site en forum zijn hier welkom.

Moderator: admin-amalgaam.be

1 jaar Amalgaam.be: waar staan we?

Berichtdoor admin-amalgaam.be » di mei 16, 2006 10:13 am

Beste Mensen,

Na 1 jaar dat deze site en forum online staan, maak ik even een balansje.

Eerst en vooral hartelijk dank aan degenen die hier hun bijdragen leverden. Ik hoop dat jullie dat blijven doen. Zelf heb ik door omstandigheden weinig tijd, al hou ik het forum steeds in de gaten. Is ook nodig in deze "spammende" tijd. ;-)

Momenteel hebben we gemiddeld zo'n 80 bezoekers per dag, waarvan 43% uit België en 27% uit Nederland.

In Google zijn we geklommen naar de 6e plaats op 105.000 voor de term "amalgaam".

Dat alles wijst op een duidelijke nood aan informatie over amalgaam-tandvullingen, de saneringsproblematiek en ontgifting.

Geen reden om te feesten. Hoewel, toch een klein beetje, want er zijn dus meer mensen die op het spoor komen van de tijdbom in hun mond en da's een goeie zaak.
Echt feesten, dat doen we pas als deze site overbodig is. :?

Nogmaals dank aan allen. Blijf hier asjeblief jullie ervaringen delen met iedereen. Het wordt echt veelvuldig gelezen.
Samen volharden we in de strijd voor betere gezondheid en meer eerlijke informatie.

Vriendelijke groet,
Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België


Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Werking van het forum

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron