Spiritoo alternatief sociaal netwerk

slechte ervaring amalgaam, verlammingsverschijnselen

Hier kan je je ziekte- en/of genezingsproces vertellen, of gelijk welke ervaring met amalgaam.

Moderator: admin-amalgaam.be

slechte ervaring amalgaam, verlammingsverschijnselen

Berichtdoor Scheep » wo jan 30, 2008 2:14 pm

Hallo mensen,
Wil mijn ervaring toch even achterlaten op dit forum. Ongeveer 2 jaar geleden kreeg ik veel last van tintelingen in handen en been, coordinatie was ook minder. Na bezoek ook neuroloog werd neuropathie (zenuwbeknelling) t.h.v. elleboog vastgesteld. Inmiddels had ik er als maanden last van. Overigens ook van andre zaken zoals extrme vermoeidheid hoofpijn gevoel van lustelooshied en depressie altijd verkouden en last van keel, ontsteking van tanden en darmproblemen. Eerst dacht ik dat ik MS had aangzien de symtomen daar veel op leken totdat ik er achter kwam dat deze symptomen ook op amalgaan vergiftiging kunnen duiden. De neuroloog en arts waren van mening dat dat onmogelijk was. Optie was om arm te opereren om zenuwbeknelling te herstellen. Naar eletroaccupuncturist gegaan om kwikmeting te doen. Alle organen waren maximaal vergiftigd volgens hem, geen twijfel mogelijk. Zelf twijfelde ik nog wel omdat je total geen bevestiging krijgt vanuit regulier circuit. Via via biologisch tandarts gevonden in Duitsland en dus toch maar vullingen laten verwijderen. Ik zag hier erg tegenop maar achteraf viel dit heel erg mee dankzij deze zeer ervaren tandarts die met cleanup werkte. In 3 keer zijn ze allemaal vervangen. Resultaat: Ik heb een nieuw leven. Had niet verwacht dat ik me ooit nog zo goed zou voelen. Voel me weer alsof ik weer 21 ben i.p.v 36. Is me nu ook duidelijk dat ik er al jaren eerder last van had. Alle symtomen zijn verdwenen en vooral psychisch is verschil enorm. Je kunt erg depressief worden van kwikvergiftiging. Slik nu nog nodige voedingssuplementen omdat ik daar wel baat bij heb zoals vitamines en spirulina(werkt erg goed bij vermoeidheid).
Ik vind het crimineel als een tandarts amalgaan gebruikt het is gewoon opzettelijke vergigtiging.
Als iemand een goede (biologische)tandarts zoekt voor amalgaan sanering dan weet ik er nog een. Stuur maar even mailtje.

Groeten,
Erwin S.
:D
Amalgaam = grootse medische blunder ooit.
Scheep
 
Berichten: 2
Geregistreerd: ma dec 17, 2007 10:51 pm
Woonplaats: Leeuwarden, Friesland

Berichtdoor Annelies » vr feb 08, 2008 1:49 am

Erwin,

JA, wat geweldig, he? De meeste amalgaam-vullingen van mij , zijn per ongeluk getrokken, nadat ik een jaar heel erg ziek ben geweest. Veel onstekingen, hevige vermoeidheid , een veel te lage HB, te lage bloeddruk en nog veel meer. Ben toen in een rolstoel beland.
Na het trekken van de zieke elementen, werd ik op wonderbaarlijke wijze opeens heel veel beter. Totdat ik me realiseerde , dat mijn meeste vullingen eruit waren. Toen ben ik gaan zoeken en ontdekte op het internet tot mijn grote schrik, dat er maar liefst 50% kwik in amalgaam zat. Dat wist ik niet !!!!!!
Sindsdien heb ik elke dag onderzoek gedaan, elke dag. En allemachtig, wat ik allemaal gevonden heb.

Punt is, dat de meeste mensen wel weten dat ze amalgaam-vullingen hebben, maar niet weten wat amalgaam is. Daar ligt het grote probleem.

Ben erg blij, dat het met jou nu ook zoveel beter gaat.

Annelies
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk

Berichtdoor Scheep » za feb 09, 2008 12:49 am

Hallo Annalies,
Gelukkig gaat het met jou ook weer beter. Maar wat ik me afvraag is hoeveel mensen er rond lopen met problemen en die geen idee hebben. Want de klachten kunnen heel vaag en onduidelijk zij. Iedereen heeft immers wel eens hoofdpijn, keelpijn, verkoudheid, verminderde weerstand e.d. Denk wel dat ene mens gevoeliger is dan ander en dat er eerst een soort trigger moet worden overgehaald (overdosis zeg maar) en dat het lichaam daarna heftig gaat reageren. Maar het staat wel vast dat kwik uit amalgaan in je lichaam komt en dat dat voor niemand gezond is !
Heb je in rolstoel gezeten door de vullingen? Heftig zeg, maar ik geloof je direct aangezien ik ook niet meer goed kon bewegen.

Groet,
Erwin :D ]
Amalgaam = grootse medische blunder ooit.
Scheep
 
Berichten: 2
Geregistreerd: ma dec 17, 2007 10:51 pm
Woonplaats: Leeuwarden, Friesland

Berichtdoor Annelies » za feb 09, 2008 1:04 am

Hallo Erwin,

In de verste verten durf ik geen aantallen te noemen inzake mensen die last van kwik hebben, zonder het te weten. Ik ben erg bang, dat het er heel veel zijn. Als je de wetenschappelijke bewijzen ziet, van ziektes oa veroorzaakt door kwik, dat is te erg voor woorden. Fybromagie, CVS, LGS en er zijn gerichte aanwijzingen, dat ME (vrij zeker) en autisme ook gerelateerd zijn.
Er is een onderzoek geweest, met een groep van 100 CVS patienten.
Bij allen zijn de amalgaam-vullingen verwijderd. Het resultaat was, dat 70% van die mensen aanzienlijk vooruitgingen en zelfs helemaal beter werden.

Ja, door de kwik-vergiftiging ben ik in de rolstoel beland. Had een HB van 4.7 , hetgeen gevaarlijk laag is, een bloeddruk van 90 over 60 en tekorten aan van alles en nog wat. De constante ontstekingen hadden mijn lichaam "opgevreten".

Omdat ik zo ziek was, ben ik lang niet naar de tandarts geweest, maar had veel ontstekingen en loszittende elementen. Die wilde ik er allemaal uit hebben. Was het zo zat, omzo ziek te zijn, steeds die medicijnen, die enorme pijn, ik wilde er gewoon vanaf en vroeg de tandarts alle aangetaste elementen te verwijderen.

Dat heeft hij gedaan. En toen werd het licht.

Ik stort me op mijn werk hier, omdat het nog steeds gebruikt wordt.


Annelies
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Ervaringen met amalgaam

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron