Spiritoo alternatief sociaal netwerk

De eerste stap naar een oplossing

Hier kan je je ziekte- en/of genezingsproces vertellen, of gelijk welke ervaring met amalgaam.

Moderator: admin-amalgaam.be

De eerste stap naar een oplossing

Berichtdoor wim_houthoofdt » wo jan 19, 2011 11:10 pm

Beste,

In aanvulling van mijn bericht enkele dagen geleden, heb ik besloten om een soort van overzicht te geven op dit forum van de acties mijnentwege en de eventuele vorderingen (hoop ik) die ik hiermee maak.

Het is inderdaad zo dat een mens bij problemen (en zeker inzake klachten zoals vermoeidheid, neurologische problemen, fysiologische problemen waar de reguliere geneeskunde geen weg mee weet, ik weet van ondervinding!) op zoek gaat naar mensen die je kunnen helpen, zoals onder andere op dit forum. Maar, éénmaal dat men 'gered' is, dan 'vergeten' mensen dikwijls hun bevindingen terug op het forum te plaatsen zodat andere wanhopigen (ik druk het pessimistisch uit, want zo werd ik op den duur..) ook de weg weten te vinden naar een beter leven.

Dus ... .

Heb op het internet een praktijk gevonden waar men de EAV-test uitvoert voor onderzoek op amalgaam.
Het is zowat het enige dat ik via internet vindt in Vlaanderen. Nederland zie ik gezien de afstand niet zo echt zitten, niettegenstaande ik van mening ben dat ik daar goed zou kunnen worden geholpen.

Volgende week al mag ik langsgaan bij Dr. De Saedeleer, Wommelgem.
Ben benieuwd ... . Ik hou jullie op de hoogte.

Ik moet er echt iets aan doen, want mijn vermoeidheidsprobleem verergert terug zienderogen, mijn fysiek gaat ook achteruit (niettegenstaande ik nog evenveel wanden en fiets als deze zomer). Blijkbaar heeft zonlicht toch een effect, want deze zomer had ik het gevoel dat het toch beter ging. Dit na een behandeling bij De Poort in Lier een medicatieprogramma had.
Het glutendieet dat ik vanaf augustus volgde leverde niets op.

In UZ Gent hadden ze verleden jaar een tekort aan vitamine D ontdekt. Deze vitamine wordt 'gewonnen' uit de zon. Mogelijks dat mijn korte beterschap met de zomer had te maken.

De vermoeidheid is het soort van deze die je als het ware verlamt in het denken en het initiatief nemen. Eénmaal ik op dreef ben, dan is het geen probleem, maar dan valt de vermoeidheid als een blok op je.
Ben vergeetachtig en niet attent, hetgeen problemen geeft met mijn wederhelft. Ook uitstelgedrag voor intelectueel werk.
Ook heb ik overal spierpijn en soms pijn in kriegewrichten. Altijd lichte tandpijn en soms bloedend tandvlees, veel metaalsmaak.

Ik hou jullie op de hoogte!
Plus est en vous!
Avatar gebruiker
wim_houthoofdt
 
Berichten: 5
Geregistreerd: do jan 13, 2011 11:52 pm
Woonplaats: west-vlaanderen

Berichtdoor admin-amalgaam.be » za jan 22, 2011 11:48 am

Hello Wim,

Het klopt inderdaad dat weinig mensen nadien nog terugkomen naar het forum. Daardoor is er soms het commentaar dat er niet veel positieve berichten op staan. Begrijpelijk, maar natuurlijk appreciëren we het enorm als mensen ten eerste verslag uitbrengen van de evolutie en ten tweede nadien toch terugkomen om de resultaten van ontgifting te omschrijven, zelfs als die niet goed zouden zijn.

De symptomen die jij noemt zien we dikwijls bij kwik in het lichaam. Er wordt zelfs gesproken van "kwik-coma" bij mensen die erg versuft zijn bij momenten. Niet verwonderlijk als we weten dat kwik zich typisch in de hersenen lokaliseert. In het algemeen worden de plaatsen die dichter bij de mond zijn, het meeste en snelste aangetast.
Men kan zich zelfs afvragen of er een verband is met autisme, dat dan een hoge graad van hetzelfde zou kunnen zijn. Het verband tussen autisme en kwikvergiftiging is in ieder geval veelvuldig aangetoond (zie bij onze video's o.a.).

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Ervaringen met amalgaam

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron