Spiritoo alternatief sociaal netwerk

amalgaam en autisme

Hier kan je je ziekte- en/of genezingsproces vertellen, of gelijk welke ervaring met amalgaam.

Moderator: admin-amalgaam.be

amalgaam en autisme

Berichtdoor wim_houthoofdt » za jan 22, 2011 3:21 pm

Beste Pieter,

'Fijn' dat je het onderwerp autisme aanhaalt.

Een jaar of twee terug toen ik zocht naar vergiftigingsverschijnselen van aspartaam, ben ik via google bij de term 'asperger' terecht gekomen. Nieuwsgierig als ik ben, heb ik dan e.e.a. over asperger gelezen.

Blijkt dat dit een vorm van autisme is waarin ik me soms goed herken.
Omdat ik toen dacht dat dit de richting was waarin ik mijn problemen moest zoeken, mede omdat ik als kind eigenlijk niet echt sociaal was (en ik dus nog geen amalgaamvullingen had, dus ook geen vergiftiging), heb ik mij ingeschreven op een forum. Ik ben daar een tijdje actief geweest en heen en weer gemaild met mensen die hier ervaring mee hebben.
Het is een tijdje geleden dat ik daar nog actief was, omdat ik intussen door andere voorvallen durf stellen dat ik eigenlijk nog zo 'gek' niet ben.

Mijn idee dat ik als kind nog niet vergiftigd was, is eigenlijk een beetje doorbroken toen ik in de zomer van 2010 bij De Poort in Lier terecht ging.
Daar werd een stoornis in de hersenen vastgesteld, die mogelijks ontstaan is door een externe oorzaak tijdens de zwangerschap.

En dus kom ik er op uit dat veel storingen (zowel psychisch als fysisch) die je op het eerste gezicht aan een reeds voor de geneeskunde erkende gekende oorzaak zou koppelen (bloedziekte, kanker, autisme, maag-darm problemen, neustussenschot, slaapapneu, ...) via onderzoek bij een ziekenhuis, niet aan die oorzaken zijn te wijten. Maar wel aan een vergiftiging van het lichaam in combinatie met andere factoren (bv. voedingsintolerantie, die dan ook dikwijls een oorzaak is van die vergiftiging). En dat veel factoren elkaar kunnen versterken. Bv. vergiftiging via zwangerschap, daarbovenop dan wat amalgaam (al dan niet negatieve effecten zijn volgens mij persoonsgebonden), hieruit voedselintorerantie die de vergiftigingsverschijnselen versterkt, dan ook voedingsadditieven en vervuiling van lucht, water, straling, medicijnen, vaccins, . .. .

In ieder geval kijk ik uit naar komende woensdag, afspraak voor de genaamde EAV-test. Mogelijks zorgt dit voor een doorbraak: het aantonen dat ik weldegelijk met een vergiftiging zit, en dan een tandarts vinden die mij op een verantwoorde manier kan afhelpen van één of meerdere gevulde tanden. Al dan niet ook nog een ontgifting? Ik meen dat hierover de meningen verdeeld zijn.

Met vriendelijke groeten,
Plus est en vous!
Avatar gebruiker
wim_houthoofdt
 
Berichten: 5
Geregistreerd: do jan 13, 2011 11:52 pm
Woonplaats: west-vlaanderen


Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Ervaringen met amalgaam

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron