Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Dr. Max Daunderer en DMSA

Amalgaam verwijderen is niet voldoende, want het kwik kan decennia in je lichaam blijven zitten als je niets doet.

Moderator: admin-amalgaam.be

Dr. Max Daunderer en DMSA

Berichtdoor admin-amalgaam.be » wo mei 23, 2007 10:23 am

Dr. Max Daunderer (München - Duitsland) introduceerde het gebruik van DMSA.
Bij mijn weten heeft hij geen eigen ontgiftingscentrum, maar wel een website met heel wat informatie (Duits): http://www.toxcenter.de
Specifiek ivm behandeling: http://www.toxcenter.de/ersterschritt/

Onze vragen:
1. Wie heeft er ervaring met DMSA?
2. Adressen in België of omgeving, waar men dit toepast?

Bedankt alvast,
Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Berichtdoor simoncohen » di sep 11, 2007 2:04 pm

Hallo,

bij mij zijn nu 11 amalgaamvullingen verwijderd; 2 onder een kroon en 1 onder een gouden brug (die ook is verwijderd). Ik ben recent begonnen met DMSA (Andy Cutler-protocol). Ik gebruik 25 mg per 4 uur (ook 's nachts), 3 dagen lang en dan (meestal) 4 dagen geen. Ik kan er nog weinig over vertellen, omdat ik pas ben begonnen. Wel merk ik dat ik best wat slechter ben als ik DMSA gebruik ("on round" ben). Ik denk dat dat een goed teken is.
Over enige tijd zal ik vermelden hoe het gaat met mijn protocol. Ik gebruik ook chlorophyl, vitamine B, C, E, selenium, milk thistle, NAC, inositol, multi (vitamine en mineralen), orthobasis, Algin etc. Over ongeveer 2 manden zal ik ALA toevoegen.

Groet, Simon
simoncohen
 
Berichten: 1
Geregistreerd: di mei 29, 2007 1:30 pm
Woonplaats: Amstelveen

Berichtdoor Annelies » do apr 03, 2008 12:27 am

In mijn onderzoek ben ik Dr. Max Daundrer vaak tegen gekomen. Hij weet erg veel over ontgiften en heeft bijzondere resultaten geboekt met zijn onderzoeken naar amalgaam.
Mijn indruk is echter wel, dat DMSA een zwaar ontgiftings-protocol is. M.i. is dat niet van toepassing op mensen die historische kwikvergiftiging hebben. Dan zijn de organen zo zwaar belast, dat dit protocol tegen kan werken.
Voor mensen die niet ziek zijn/waren, kan dit heel goed zijn, denk ik.

Annelies
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Hoe ontgiften ? voeding, supplementen, enz...

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron