Spiritoo alternatief sociaal netwerk

bijna klaar met alle almagaan

Amalgaam verwijderen is niet voldoende, want het kwik kan decennia in je lichaam blijven zitten als je niets doet.

Moderator: admin-amalgaam.be

bijna klaar met alle almagaan

Berichtdoor ing » vr jan 13, 2006 5:04 pm

hallo allemaal,
ik ben vanmiddag weer bij de tandarts geweest en ze heeft drie vullingen veranderd... gewoon normaal zonder beschermdingen was ze aan het boren en hakken... ik heb een aantal keer geslikt dus denk dat ik een hoop rotzooi binnen heb .ook had ze een vulling eruit gehaald en zag ze dat mijn zenuw blootlag oeps het kan een probleem worden uiteraard en ze vertelde me nogmaals dat ze daarom liever niet goede vullingen eruit haalt, toen ik vertelde dat ik dit deed omdat ik van dat kwik af wil keek ze me vreemd aan ..ze weet er dus nix over maar ze gebruiken zelf altijd witte vullingen daar. volgende week worden de laatste 2 of 3 gedaan en dan is alles (14 stuks) vervangen .. wat kan ik innemen om deze rotzooi uit me te halen? veel vitamine c ?

groetjes ing
ing
 

Berichtdoor admin-amalgaam.be » di jan 17, 2006 2:13 pm

Dag Ing,

Veel reguliere tandartsen gebruiken gewoon composiet vullingen omdat het esthetischer is, maar vinden amalgaam nog steeds onschuldig. Daar moet je dus zeker opletten, want er komen veel andere aspecten bij die ongezond kunnen zijn, zoals verdovingsproducten, bescherming, enz. Maar goed, je bent er bijna door. Maar nu moet je nog door een hele ontgiftingsprocedure, die niet eenvoudig is en langdurig. Het beste is om daar begeleiding voor te vinden, zie http://www.amalgaam.be/begeleiders.php
Je vindt ook heel wat informatie op onze ontgiftingspagina: http://www.amalgaam.be/ontgifting.php
Vitamine C is één van de nuttige vitamines, maar pas op met synthetische producten en vooral, in sommige vit.c-preparaten zit het supergiftige ASPARTAAM.
Ja, een mens moet nogal uitkijken met de geneeskunde en voeding van vandaag.

Veel succes!
Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

almalgaan

Berichtdoor ing » za jan 21, 2006 7:31 pm

hoi pieter ,
dank je wel voor je tips..
aangezien ik een zware verkoudheid heb is de behandeling uitgesteld naar de 27ste, hopelijk ben ik dan beter want de laatste rotzooi wil ik er graag snel uit hebben.
ik ga zeker kijken hoe of wat je het best kan gebruiken maar jaren lang , das wel lang hoor :roll:
groetjes en bedankt
ing
 



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Hoe ontgiften ? voeding, supplementen, enz...

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron