Spiritoo alternatief sociaal netwerk

pijnlijk?

Als amalgaam zo ongezond blijkt moet het uit ons lichaam, maar hoe?
Wat zijn de alternatieven en zijn die wel zo zuiver?
Kosten? Terugbetaling?

Moderator: admin-amalgaam.be

pijnlijk?

Berichtdoor lisatje » di feb 19, 2008 11:01 am

Hallo allemaal,

Het verwijderen van amalgaamvullingen is dat pijnlijk? Naast de symptomen die een mens van kwik kan krijgen, is dat natuurlijk maar een peuleschil, maar ik vraag het me toch af.

Gr
Lisatje
lisatje
 
Berichten: 8
Geregistreerd: ma feb 18, 2008 12:52 pm
Woonplaats: Mechelen

Berichtdoor Annelies » wo feb 20, 2008 12:08 am

Hai, Lisatje,

Het is exact hetzelfde als wanneer er een vulling vervangen wordt. Niets meer en niets minder pijnlijk. Je kunt een pijnstiller nemen of om verdoving vragen, als je er erg tegenop ziet.
Maar vergeet niet, dat jouw klachten steeds erger zullen worden, als je niets doet nu.

Komende dinsdag, gaan mijn laatste drie amalgaam-vullingen eruit.
Een jaar geleden, waren er een stuk of 6/7 uitgehaald en kan je het grote vreugde melden, dat ik heel erg snel daarna, me een heel stuk beter ging voelen. Een ervaring die de meeste mensen op een ander forum, waar ik zit, ook hebben.
Laat dat je de moed geven, om nu door te zetten.
Mijn ziekte geschiedenis staat hier beschreven, dat laatste heb ik er uiteraard in vermeld.

Groeten van Annelies
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk

Berichtdoor Annelies » wo feb 20, 2008 12:19 am

Nog even, Lisatje :D

Er is een biologische tandarts in Mechelen:

Liliana Vanelslander,
Volderstraat 33,
2800 Mechelen.

Sucses.

Annelies
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk

Berichtdoor lisatje » wo feb 20, 2008 8:47 am

hey,

Nee die doet dat niet meer, haar praktijk doet alleen nog orthodontie en smiles of zoiets.

Ik ga er echt werk van maken.
lisatje
 
Berichten: 8
Geregistreerd: ma feb 18, 2008 12:52 pm
Woonplaats: Mechelen

Berichtdoor admin-amalgaam.be » wo feb 20, 2008 11:05 am

Ja, Lisatje had elders op ons forum al gemeld dat deze tandarts niet meer actief is. Ik had nog niet de tijd gehad om deze te verwijderen, maar da's dus nu gebeurd.
Dat was onze enige in Mechelen, hmm. Hierbij dan ook een uitdagende opdracht voor Lisatje :wink: : zoek een nieuwe bio-tandarts in Mechelen en laat het ons weten, voor de lijst. Dank bij voorbaat. En alvast succes met je behandeling.

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Berichtdoor Annelies » do apr 03, 2008 12:42 am

Lisatje,

Is jouw amalgaam nu verwijderd?
Ik ben heel benieuwd naar hoe dat gegaan is en vooral hoe jij je nu voelt.

Gr. van Annelies
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Saneren, verwijderen, alternatieve vullingen, enz...

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron