Spiritoo alternatief sociaal netwerk

tandvullingen zijn overbodig!?

Als amalgaam zo ongezond blijkt moet het uit ons lichaam, maar hoe?
Wat zijn de alternatieven en zijn die wel zo zuiver?
Kosten? Terugbetaling?

Moderator: admin-amalgaam.be

tandvullingen zijn overbodig!?

Berichtdoor Andreas » do jun 12, 2008 3:08 pm

Hallo

Ik denk dat dit wel een goeie plaats is voor een discussie over de volgende vragen:

Is het mogelijk dat je lichaam gaatjes in de tanden zelf weer herstelt?
Kloppen de gangbare theoriën over het ontstaan van gaatjes wel en zijn er geen betere manieren om gaatjes te voorkomen en te herstellen?

Ik ben geneigd om op beide vragen ja te antwoorden, na het lezen van het boek "cure tooth decay, heal & prevent cavities with nutrition" door Ramiel Nagel en door mijn eigen ervaringen.

Veel van de informatie in het boek vind je ook op zijn website http://www.curetoothdecay.com .
Van dezelfde auteur verscheen er een artikel op de website 'Natural News' http://www.naturalnews.com/022564.html

Een groot deel van het werk van Ramiel Nagel is gebaseerd op het werk van Dr. Weston A. Price, een tandarts die in het begin van de vorige eeuw bevolkingsgroepen onderzocht die nog niet door de Westerse beschaving beïnvloed werd. Hij wilde ontdekken welke factoren verantwoordelijk zijn voor goede gezondheid van de tanden. Hij vond dat zolang deze volken nog hun traditionele dieet aten hun gebit heel gezond was. Meer informatie vind je op de website van de Weston A. Price foundation: http://westonaprice.org/brochures/wapfbrochure_nl.html
De voedingsadviezen die gegeven worden zijn wel wat verrassend, tenmisnte als je ze vergelijkt met de richtlijnen die nu gangbaar zijn naar cholesterolpreventie.

Ook volgens dokter Ryke Hamer kunnen gaatjes spontaan hersteld worden, de tand is later zelfs sterker dan normaal. Een goeie website hierover, bovendien nederlandstalig is http://www.gnm-nl.be . Hierbij wel een waarschuwing: de visie van Dr Hamer over het ontstaan en de genezing van ziekten verschilt sterk van de gangbare theoriën. Als dit wilt begrijpen ben je wel een paar uren bezig. Het is echter gebaseerd op feiten die bij mijn weten in 27 jaar niemand heeft kunnen weerleggen.
I
Avatar gebruiker
Andreas
 
Berichten: 12
Geregistreerd: vr sep 22, 2006 11:11 am

Berichtdoor Andreas » zo jun 15, 2008 10:11 pm

Zonder al die info te lezen kun je ook eens voor jezelf het volgende nagaan:

Ben je soms voor langere periodes niet naar de tandarts geweest (geen 6 maandelijks of jaarlijks onderzoek)?
Als je dan toch nog eens op controle ging (terwijl je geen tandpijn had) had je dan meer of minder gaatjes dan als je wel regelmatig ging, over dezelfde periode?

Als dit hetzelfde of minder is zou het kunnen dat er ondertussen al gaatjes terug dicht gegroeid zijn. (Tenzij de tandarts een dichtgegroeid gaatje toch nog herkent en behandelt)
Als je naar de tandarts gaat als je tandpijn hebt zul je zowiezo wel een gaatje hebben. Volgens wat ik gelezen heb zou de tand vooral pijn doen als hij al aan het genezen is.

Het is niet mijn bedoeling dat je hier nu mee gaat experimenteren...
Avatar gebruiker
Andreas
 
Berichten: 12
Geregistreerd: vr sep 22, 2006 11:11 am

Berichtdoor Annelies » wo jun 18, 2008 2:21 am

Andreas,

Ik heb je gelezen en kan alleen maar zeggen, dat dit mij volkomen nieuw is.
Tanden en kiezen zijn van ivoor, dat is geen levend materiaal, dus hoe zouden gaatjes zichzelf kunnen herstellen?
Ik ga uiteraard kijken op de door jouw genoemde site's.
Het is waar wat je zegt, nooit last en bij de controle heb je kennelijk zomaar drie gaatjes. ( om maar iets te noemen )
Ik probeer nu alleen de logica/mogelijkheid voor te stellen.
Ik kom hier zeker op terug.

Annelies
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk

Berichtdoor Annelies » wo jun 18, 2008 2:42 am

Andreas,

Tijdens het lezen van de door jouw genoemde site's, besefte ik, dat wij
in een heel ander stadium zijn.
Wij hadden gaatjes en die werden gevuld met amalgaam, waardoor wij erg ziek zijn geworden.
We kunnen de gaatjes niet meer terugdraaien, netzomin als de amalgaam-vullingen.
En daar gaat deze site feitelijk over.
Kwikvergiftiging door amalgaam-vullingen.
Niets ten nadele van jouw opmerking, absoluut niet, maar wij hebben daar nu niets meer aan.
Jouw opmerkingen zullen beter op z'n plek zijn, op bv. een site ter bevordering van de gezondheid van het gebit.
Misschien iets wat je zelf kunt beginnen. Er zijn gratis mogelijkheden om een eigen site te beginnen. Wij zijn tever, dat is voor ons te laat.
Ik hoop, dat je dat begrijpt.
Ik kan je helpen aan zo'n gratis site, maar voor deze site is dit feitelijk niet ter zake doende.


Annelies
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk

Berichtdoor admin-amalgaam.be » wo jun 18, 2008 9:16 am

Hello Andreas,

Ik vind dit heel interessant klinken en zeker het onderzoeken waard.

Het sluit ook wel aan bij de bedoeling van deze site, want als het werkt zou het toch het ideale alternatief voor amalgaamvullingen kunnen zijn. (niet Annelies?) Deze site gaat immers ook over gezonde alternatieven voor tandvullingen. Al was het maar voor nieuwe gaatjes ..

Het gaat wel wat tijd vragen om dit te bestuderen ... ik kom er nog op terug.

Klein technisch forumdetail: als je een punt na een link plaatst, dan werkt die niet meer. Ik zal dit wel even repareren voor jou met een spatie ertussen.

Bedankt alvast voor deze informatie!

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Berichtdoor Andreas » wo jun 18, 2008 4:36 pm

Bedankt Annelies voor je aanbod voor hulp om een nieuwe site te beginnen. Ik heb hier momenteel echter de tijd niet voor. Bovendien ben ik zelf nog niet 100% overtuigd of dit allemaal klopt. Als je een ander forum kent over gezonde tanden wil ik het daar ook wel plaatsen.

Ik vond deze site wel een goed forum om hier wat discussie over te krijgen. Veel van de bezoekers hebben volgens mij een goede wetenschappelijke ingesteldheid. Daarmee bedoel ik o.a.: openstaan voor andere ideën, kritische zin om niet alles voor waar aan te nemen, mensen durven bevragen, moed om uit eigen ervaring te leren en af en toe wat te experimenteren...
Bovendien zijn de meeste van jullie bezoekers er al achter dat 'tandheelkunde' weinig met geneeskunde te maken heeft (en sommigen hebben ondervonden dat de huidige geneeskunde ook weinig met genezing te maken heeft).Voor alle duidelijkheid: ik heb geen enkele band met de auteurs die ik noem. Ik heb ook niets tegen tandartsen.

Als de informatie klopt hebben we hier inderdaad volgens mij de meest gezonde, biocompatibele,goedkoopste... alternatieve vulling.
Ik heb geen informatie gevonden over het feit of gaatjes die al gevuld zijn nog kunnen genezen. Mogelijk zijn deze tanden al teveel beschadigd door het boren.

Maar in welk stadium je ook zit denk ik dat het belangrijk is om dit te weten. Ik wil dit nu vooral uitzoeken voor tegen dat mijn kinderen gaatjes beginnen te krijgen.

Zoals ik het begrepen heb zijn tanden gelijkaardig opgebouwd als onze beenderen. Het ivoor is gelijkaardig aan ons beenweefsel. De pulpenholte komt overeen met het beendermerg. Als je een bot breekt kan dit zich ook vanzelf herstellen en wordt het weer net zo stevig als voorheen. Dan moet er toch ook nieuw bot aangemaakt worden. ook beenmerg kan opnieuw aangroeien, (dat is bijvoorbeeld toch de bedoeling bij een beenmergtransplantatie)
Maar gaatjes in tanden zijn natuurlijk geen breuken, ze lijken meer op osteoporose. Dit is niet gewoon het zwakker worden van botten, hier komen ook echt gaatjes in. Osteoporose is volgens sommige (ook traditionele) dokters te genezen (zoek bv op osteoporose of 'juveniele osteoporose' en genezen op google). Veel zul je niet vinden, er is uiteraard meer geld te verdienen met preventie en behandeling.

Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.
Avatar gebruiker
Andreas
 
Berichten: 12
Geregistreerd: vr sep 22, 2006 11:11 am

Berichtdoor Annelies » do jun 19, 2008 12:06 am

Hallo Andreas,

Ja, Pieter en jij hebben gelijk; we dienen ook onze aandacht te geven aan dat soort alternatieven.
Als je mij een link kunt geven, dan kan ik ws. van daaruit verder zoeken.
Dan wil ik het ook graag op mijn site plaatsen.

Groeten van Annelies
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk

Berichtdoor Annelies » do jun 19, 2008 12:24 am

Andreas,

Heb het een en ander al gelezen. Dit zal niet makkelijk worden, want er wordt steeds verwezen naar boeken, waarin alles staat over zichzelf helende gaatjes, cavities, dmv. een speciaal voedings-dieet.
Er staan weinig of geen links, van waaruit ik verder kan zoeken, maar ik zal beslist mijn best doen.

Annelies
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk

Berichtdoor Annelies » do jun 19, 2008 12:56 am

Hier alvast iets om gaatjes op zeer jonge leeftijd te voorkomen:
http://www.healingourchildren.net/infan ... rition.htm

Toen mijn zoon 4 jaar was, gingen we naar de tandarts voor een controle. Hij bleek een " cheese-mole" te hebben, een zieke kies.
Omdat we hier pas waren komen wonen, waren we voor het eerst daar.
De vrouwelijke tandarts pakte een spuit en vroeg hem zijn mondje open te doen.
Ik stond op en zei: wacht even, wat gaat U doen?
Ze wilde dat kiesje gaan trekken.
Nou, ik dacht het niet.
Een kind dat voor het eerst bij de tandarts komt, waar een kiesje getrokken gaat worden waar hij zelf geen last van had, zou een traumatische ervaring zijn.
Ze vroeg of ik naar de wachtkamer wilde gaan en dat weigerde ik.
Toen kwam haar vader erbij, ook een tandarts in de praktijk en hij vertelde dat dat hun manier van werken was.
Maar dat is zeker hniet de manier, waarop ik mijn kund kennis wil laten maken bij de tandarts.
Ik zei tegen mijn huilende zoon: " Kom maar, lieverd, we zijn hier klaar." en we zijn wegagegaan.
Binnen 10 dagen was het kiesje er zelf uitgevallen. Zonder pijn en zonder trauma.

Dit even terzijde .-)

Het zal een paar dagen duren voordat ik iets concreets gevonden heb. Ik ga echter geen boeken bestellen en ben over het algemeen huiverig voor de informatie op commerciele sites.
Bovendien ben ik de ADA ( American Dental Assosiation ) al tegengekomen en ben daar al eerder op een negatieve manier ( voor ons dan ) gestuit.
Hoe dan ook, ik kom erop terug.

Annelies
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk

Berichtdoor Andreas » do jun 19, 2008 1:05 pm

Bedankt voor je ervaringen, ik denk dat je een heel moedige moerder bent.
Veel mensen worden helemaal passief als ze iemand in een witte jas zien, ik heb hier zelf ook nog last van.

De aanbevelingen op de site die je doorstuurt lijken me goed overeen te komen met deze die in het boek 'cure tooth decay' gegeven wordt. Activator X dat daar genoemd is iets dat Dr. Weston Price ontdekt heeft.

Goed dat je kritisch blijt. De site curetoothdecay.com is inderdaad commercieel in de zin dat de man zijn boek wil verkopen.
Ik zie het verband echter niet direct tussen de auteur van dat boek en de ADA. Er staat wel op de eerste pagina van de website een citaat van de ADA waar ze amalgaam verdedigen, bedoel je dit? Verder in de tekst haalt hij dat standpunt helemaal onderuit.
De andere links die ik gaf zijn volgens mij niet commerciëel. Op de website
http://www.gnm-nl.be kun je zelfs een volledig boek van Dr Hamer in het nederlands downloaden (322 bladzijden!). Je moet je daarvoor eerst registreren met je mailadres.
Avatar gebruiker
Andreas
 
Berichten: 12
Geregistreerd: vr sep 22, 2006 11:11 am

Berichtdoor Annelies » do jun 19, 2008 11:43 pm

Andreas,

De ADA staat nog steeds toe amalgaam te gebruiken en blijven zelfs nog claimen dat het veilig is, omdat er niet afdoende bewezen is dat het gevaarlijk is! Logisch, he?
Maar zo denkt de NVT ook.( De Ned. Ver. voor tandartsen.)

Ach, een goede moeder probeer je altijd te zijn, ja, maar als ik toen geweten had over al de inentingen, had ik daar ook wel even flink over nagedacht, hoor.
Daar zit nog steeds veel thimerosal in, wat weer 49,6 % kwik bevat. Ga de hoeveelheid inentingen maar eens na die een baby krijgt.

Voor de e-books moet meestal ook betaald worden, Andreas, maar ik zal kijken voor je. Inmiddels heb ik 5 of 6 url's om door te spitten.
Maar je hebt me ook stof tot nadenken gegeven.
Ik denk idd dat kleine gaatjes zichzelf kunnen helen dmv. bepaalde voedingsstoffen. De gaatjes worden groter door alles wat erin achterblijft aan voedsel, wat weer nieuwe bacterieen aanmaakt, waardoor bederf doorzet.
De basis zou dus moeten zijn, gaatjes voorkomen door voeding. Nou, dat heb ik je al gestuurd en heb het zelf opgeslagen om daar evt. een artikel voor onze site's van te maken. Dat kan alleen als ik volledige en bevestigde informatie heb. Dus niet alles van 1 persoon, begrijp je?

Bedenk ook, dat het in zekere zin opnemen tegen de grote geldverdienende instantie's, wo ook de harmacie.
Biologische (tand)artsen worden belachelijk gemaakt, want stel je eens voor, dat daar mensen genezen met relatief goedkope producten, dan gaat de farmacie over de kop. Dan zijn er geen patienten meer, dat willen we toch niet, he? ( Of ben ik nu te sarcastisch?) .-)
En als we nu ontdekken dat gaatjes zichzelf helen en dat bekend maken, dan weet je ook wel wat de reactie's zullen zijn .-))
Maar..... daar ben ik niet bang voor en Pieter ook niet.
Dus dit is een uitdaging voor me geworden.

Annelies
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk

Berichtdoor Annelies » za jun 21, 2008 3:11 am

Andreas,

Tot op heden heb ik nergens anders iets kunnen vinden, dan alleen op de site van Mike Adams. Weet dat Mike Adams een commerciele site heeft, hij wil zijn boeken en zijn supplementen verkopen.
Hij verwijst idd naar een prof.Palmer, maar daar is niets over te vinden.
Caroline E. Palmer; Bestaat niet op Google of andere zoekmachine's.
Dus ik heb geen houvast: ergo, geen reden om hier een artikel over te schrijven.
De links die ik had heb ik gelezen, maar niets wees op bewijs dat gaatjes zichzelf konden helen.
Kennelijk staat het alleen in zijn boeken en daar steekt mijn wantrouwen op.
Ik heb verder geen links meer, maar ik zal het nog wel op een andere manier proberen op Google, maar ik kan je geen hoop geven.

Annelies
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk

Berichtdoor Annelies » za jun 21, 2008 3:56 am

http://www.amazon.com/gp/pdp/profile/A1IKY2TY8JY8Q5
http://www.rawpaleodiet.org/dental-regeneration-1.html
http://www.paradisenow.net/healing.html
http://www.mobipocket.com/en/eBooks/eBo ... okID=59507
http://yourreturn.blogspot.com/
http://translate.google.nl/translate?hl ... l%26sa%3DG
http://www.oramedia.com/

Andreas, als het bestaat, als gaatjes zichzelf kunnen helen, ik heb het niet gevonden. Het gaat geld kosten om dat uit te vinden. Maar bedenk dan, als een deskundige dit ontdekt zou hebben, zal er wel een patent op zijn. Misschien is dat er wel, dat weet ik niet, maar ik kan hier geen duidelijkheid in vinden.

Ik ga door:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=sel ... rt=10&sa=N
http://mynaturalway.com/custom.html
http://www.cbsnews.com/stories/2006/10/ ... 1791.shtml
Deze is wel goed om te lezen, maar het geeft geen antwoord op de vraag.


http://www.evalu8.org/staticpage?page=r ... iteid=3203
http://mizar5.com/omedia1.htm
Deze is ook leuk om te lezen.

Andreas, ik hoopte zo dat je gelijk zou hebben, maar dat zit er niet in.
Mike Adams is kennelijk de enige die het antwoord heeft en daar ga ik niet voor betalen.

Wie weet hoeveel gaatjes wij zelf hebben geheeld? Wie weet hoe dat gegaan is?
We weten ook, dat de gaatjes uiteindelijk behoorlijk veel pijn gaan opleveren.
Ik heb niet kunnen voldoen aan jouw vraag, Andreas, dat spijt me.
Afgezien van de bovengenoemde site's heb ik er nog tallozen gezezen.
Is dit het geheim van Mike Adams?
Ik weet het niet, maar ik ga zijn boek niet kopen.

Het spijt me heel erg, Andreas, maar ik kan alleen maar vaststellen, dat dit de illusie van Mike Adams is voor nu.
Ik heb mijn best gedaan.

Annelies
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk

Berichtdoor Annelies » wo jun 25, 2008 12:39 am

Hallo Andreas,

Ik heb werkelijk nergens iets gelezen over hoe gaatjes zichzelf kunnen helen. Reken maar, dat ik ontzettend veel gezocht en gelezen heb, maar zelfs niets wat erop lijkt.
Wel heb ik dat artikel wat ik jou stuurde op mijn site gezet. Pieter geeft de voorkeur aan Nederlands en ik ben nu even niet in staat te vertalen door drukte.
hetgevaarvanamalgaa.come2me.nl

Maar je hebt me uitgedaagd en ik zal zeker blijven zoeken .-))
Zodra ik iets vind, wat er ook maar op lijkt, laat ik je dat weten, oke?

Groeten van Annelies
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk

Berichtdoor Andreas » wo jun 25, 2008 7:14 pm

Bedankt voor de links Annelies!

Al de websites, behalve die van CNBSnews gaan ervan uit dat het lichaam gaatjes in de tanden kan helen. Daarmee zijn mijn oorspronkelijke vragen beantwoord.

Ik citeer hieronder nog een mail die ik kreeg van de Weston A Price Foundation:

"According to Weston Price, he was able to halt and even reverse tooth
decay by using cod liver oil and high-vitamin butter oil (and proper diet
in general). The tooth enamel may not have grown back like it was
originally but the decayed section hardened so that a filling was no
longer needed."

Ik deel daarom je gevoel van teleurstelling niet. Ik concludeer dat jij vooral wilde weten hoe het lichaam gaatjes heelt en ik vooral of het lichaam gaatjes heelt. Ik ben ook geïnteresseerd in een zwart op wit bewijs maar voor mij zijn 'anekdotes' uit een betrouwbare bron al waardevol genoeg om hier verder mee te experimenteren .

Er zal hier zowiezo weinig onderzoek over gebeuren omdat je er geen geld mee kunt verdienen. Tenzij misschien door er boeken over te verkopen.

Het boek waar ik in het begin over had van Ramiel Nigel (en niet van Mike Adams zoals je schrijft) hoef je volgens mij trouwens niet te kopen. Het bevat weinig informatie die je niet op een van de links kunt vinden.
Ik zal wel voor de volledigheid de bronnen ervan hier weergeven:
Price, W. A. Nutrition and Physical Degeneration 6th Edition. La Mesa: Price-Pottenger Nutrition Foundation; 2004:295.
Price, W. A. Journal of the American Dental Association, 1936: 888.
Immunity to Tooth Decay United States interpretation of Data from CDC, Available At: http://www.cdc.gov/MMWR/preview/mmwrhtml/ss5403a1.htm
Fallon, S. Nourishing Traditions. Washington, DC: New Trends; 1999:23-24.
Page, M. Abrams, L. Your Body is Your Best Doctor. New Canaan: Keats Publishing Inc.;1972:188.
Jones, M. An Interview with George Meinig. Reprinted in PPNF Journal, Volume 31, Number 1.
Bryson, C. Griffiths, J. Fluoride, Teeth, and the Atomic Bomb. Fluoride Action Network Available At: http://www.fluorideaction.net/wastenot414.htm
Hirzy, W. Why EPA's Headquarters Professionals' Union Opposes Fluoridation., May 1, 1999. Fluoride Action Network Available At: http://fluoridealert.org/hp-epa.htm

Een interessante vraag blijft natuurlijk wat je kunt doen om het genezingsproces te bevorderen. En wat je tegen eventuele pijn kunt doen. Misschien een idee voor een nieuw topic.
Avatar gebruiker
Andreas
 
Berichten: 12
Geregistreerd: vr sep 22, 2006 11:11 am

Volgende


Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Saneren, verwijderen, alternatieve vullingen, enz...

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron