Spiritoo alternatief sociaal netwerk

échte biotandarts!

Als amalgaam zo ongezond blijkt moet het uit ons lichaam, maar hoe?
Wat zijn de alternatieven en zijn die wel zo zuiver?
Kosten? Terugbetaling?

Moderator: admin-amalgaam.be

échte biotandarts!

Berichtdoor aloe » do okt 29, 2009 2:39 pm

hallo

wie kent er een tandarts die werkt én met de EAV-test én met Cleanup afzuiging?

(k contacteerde een tandarts vanop de lijst, uit Betekom, maar die werkt gebruikt geen van beide)

ik ben uit Leuven, maar ben bereid me ver te verplaatsen voor mijn gezondheid.

Alvast dank voor jullie reactie

Jan
aloe
 
Berichten: 3
Geregistreerd: wo okt 28, 2009 5:15 pm

Berichtdoor aloe » do okt 29, 2009 2:49 pm

misschien al een suggestie doen ivm de website:

de lijst met bio-tandartsen is zoals jullie zelf aangeven redelijk algemeen. Een echte biotandarts vinden blijft dus een klus die ieder voor zich moet klaren.

Op zich kan dit snel opgelost worden, door deze tandartsen te contacteren, op de hoogte te stellen van jullie project en hun een vragenlijst (criteria) te laten invullen. Zo kan je vb categorieën van biotandartsen maken op de site. Want uiteindelijk halen deze tandartsen toch wel veel voordeel uit jullie site... (je kan vb bezoekersaantal uitspelen als argument)

ik denk dat dit misschien 25 postzegels kost? En enkele uurtjes werk? en mogelijks veel helderheid kan brengen. Misschien kunnen we de taken wat verdelen? Zelfs al reageren er maar 3 tandartsen: dan zullen die serieus beloond worden voor hun moeite... anderen zullen dit vernemen en dus volgen...

Ideeën, suggesties, bedenkingen, aan"vullingen" :wink: ?
aloe
 
Berichten: 3
Geregistreerd: wo okt 28, 2009 5:15 pm

Berichtdoor admin-amalgaam.be » do okt 29, 2009 10:03 pm

aloe schreef:misschien al een suggestie doen ivm de website:

de lijst met bio-tandartsen is zoals jullie zelf aangeven redelijk algemeen. Een echte biotandarts vinden blijft dus een klus die ieder voor zich moet klaren.

Op zich kan dit snel opgelost worden, door deze tandartsen te contacteren, op de hoogte te stellen van jullie project en hun een vragenlijst (criteria) te laten invullen. Zo kan je vb categorieën van biotandartsen maken op de site. Want uiteindelijk halen deze tandartsen toch wel veel voordeel uit jullie site... (je kan vb bezoekersaantal uitspelen als argument)

ik denk dat dit misschien 25 postzegels kost? En enkele uurtjes werk? en mogelijks veel helderheid kan brengen. Misschien kunnen we de taken wat verdelen? Zelfs al reageren er maar 3 tandartsen: dan zullen die serieus beloond worden voor hun moeite... anderen zullen dit vernemen en dus volgen...

Ideeën, suggesties, bedenkingen, aan"vullingen" :wink: ?


Bedankt voor deze suggesties, maar we zijn al een tijd volop bezig met dit voor te bereiden in overleg met professionelen uit het vak. Het is echter zeer gecompliceerd en dit kan ik niet via dit forum bespreken.
In ieder geval, van die enkele uurtjes werk maak je maar enkele maandjes. ;-)

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Berichtdoor aloe » zo nov 01, 2009 9:57 pm

blij te lezen dat jullie het zo grondig willen aanpakken :-)
en dat is zeker geen overbodige luxe... hopelijk duurt dit niet meer lang...want ik moet dringend naar de tandarts...help? Iemand?

of bestaat de biotandarts die aan deze criteria voldoet gewoon niet in Vlaanderen?

dank je
aloe
 
Berichten: 3
Geregistreerd: wo okt 28, 2009 5:15 pm

Berichtdoor Ellen » vr feb 12, 2010 11:57 pm

Ik ga bij tandarts www.annvanhoecke.be in Baal-Tremelo. Héél tevreden!
Tijdens de krokusvakantie is haar praktijk echter niet open! Vanaf de 22ste is ze er terug.
Ellen
 
Berichten: 1
Geregistreerd: vr feb 12, 2010 10:12 pm

EAV en tandarts - neuraaltherapie - ozontherapie

Berichtdoor Christina » zo mei 30, 2010 3:52 pm

EAV en tandarts vind je allebei in Huis van Adinda in Waasmunster. Ik heb er de EAV-test gedaan bij Stef Mintiens (ex-tandarts). 80 euro en je krijgt een uur (dus snel zijn met vragen en uur in 't oog houden want plots moet je eruit). Ben nog niet bij hun tandarts gegaan... Maar ze werken bv ook met Neuraaltherapie. Ik kan je dus niet zeggen of het allemaal beter werkt.
http://www.kuurhuiswaasmunster.com/kuur ... ndheid.php

Klassieke tandheelkunde is echt wel klaar voor een zware upgrade (dank voor bewezen diensten natuurlijk!)

Zeer interessant daarentegen lijkt mij ozontherapie!!! Als iemand weet wie dat in België toepast....
Zie bv podcasts van J. Holmes, Zuid-Afrikaans tandarts als ik goed begrepen heb
--> "changing the face of dentistry" in 4 delen
http://www.dentalcast.net/download/down ... lcast.html

Er is ook een studie over geweest aan de ULG http://orbi.ulg.ac.be/handle/2268/16898
Christina
 
Berichten: 4
Geregistreerd: za jan 17, 2009 9:17 pm



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Saneren, verwijderen, alternatieve vullingen, enz...

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron