Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Gezocht goede bio-tandarts in de regio Antwerpen

Als amalgaam zo ongezond blijkt moet het uit ons lichaam, maar hoe?
Wat zijn de alternatieven en zijn die wel zo zuiver?
Kosten? Terugbetaling?

Moderator: admin-amalgaam.be

Gezocht goede bio-tandarts in de regio Antwerpen

Berichtdoor Angelique » wo jun 27, 2012 8:31 pm

Ben op zoek naar een goed gekend staande bio tandarts in de regio Ranst (Antwerpen). Die mijn vullingen kan verwijderen en mij verder goed kan begeleiden in de ontgifting.

Dus graag jullie ervaringen.

Bedankt
Avatar gebruiker
Angelique
 
Berichten: 1
Geregistreerd: wo jun 27, 2012 8:18 pm
Woonplaats: Ranst

Berichtdoor admin-amalgaam.be » wo jun 27, 2012 9:27 pm

Welkom op het Amalgaam-forum Angelique.

Het is niet eenvoudig om de beste alternatieve vullingen te vinden en ook niet om een goede bio-tandarts en gezondheidsbegeleider te vinden.
We hebben wel onze lijsten op de site staan, maar we zijn bezig met het opzetten van een systeem waarbij veel meer bijzonderheden over biotandartsen worden gegeven, alsook mogelijk reacties van patiënten. Maar daar ben je nu nog niets mee en het kan nog even duren. :-( Deze site is immers vrijwilligerswerk.
Bovendien is het zo dat de beste bio-tandartsen doorgaans het meeste werk hebben en sommigen zelfs niet eens op onze lijst willen staan, omdat er nu al een te lange wachttijd voor afspraken is van maanden. Voor ontgiftingsbegeleiders hebben we zowat hetzelfde verhaal.

Wat betreft alternatieve vullingen, de enige perfecte vulling is geen vulling maar een gezonde, hele tand. Over de alternatieven vind je heel wat op onze site en forum. Ik denk dat die allemaal veel minder ongezond zijn dan amalgaamvullingen (50% kwik). Kwik is de meest giftige niet-radio-actieve stof op aarde. Composietvullingen dienen wel deskundig geplaatst te worden, dus in laagjes die volledig dienen uitgehard te worden. Zo zou er minimale afscheiding zijn van stoffen als BPA.
Ideaal is ook als men door middel van bv. electro-acupunctuur kan nagaan welke vulling het best bij je gestel past.

Ik hoop dat hier nog iemand een goede aanbeveling kan doen voor jouw regio.
Veel succes gewenst en hou ons hier op de hoogte als je wil.

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

BioTandarts.be

Berichtdoor admin-amalgaam.be » wo okt 30, 2013 11:16 am

Toch nog even ter info: de nieuwe website met natuurtandartsen in België is www.biotandarts.be
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Saneren, verwijderen, alternatieve vullingen, enz...

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron