Spiritoo alternatief sociaal netwerk

mercuclean,

Als amalgaam zo ongezond blijkt moet het uit ons lichaam, maar hoe?
Wat zijn de alternatieven en zijn die wel zo zuiver?
Kosten? Terugbetaling?

Moderator: admin-amalgaam.be

mercuclean,

Berichtdoor butterfly » za dec 20, 2014 7:34 pm

hallo,

maandag naar een biotandarts, in goed vertrouwen, voor afgebroken amalgaamvulling eruit te laten halen...hij zei me 2 dagen op voorhand mercuclean te gebruiken. toch even een vraagje hierover: is 2 dagen niet wat kort en te plots (2 pillen op 1 dag en ik voelde me na de eerste pil al erg slecht). Moet er verder nog iets in acht genomen worden tijdens inname mercuclean (vb veel water drinken of trias c nemen of....)?

grtjes,

butterfly
butterfly
 
Berichten: 1
Geregistreerd: wo dec 17, 2014 11:48 am

Re: mercuclean,

Berichtdoor admin-amalgaam.be » wo dec 24, 2014 3:14 pm

Hello butterfly,

Sorry voor het late antwoord door tech. probleempjes.
Ik hoop dat het nog iets helpt. :idea:
Ik heb dit onderwerp verplaatst naar deze rubriek.

Mercuclean® wordt meestal een paar weken op voorhand genomen, maar alles hangt ook af van je persoonlijke toestand. Men raadt af om het te combineren met Trias-C®. Die middelen kunnen overlappen. Bij ontgifting is het steeds de vraag hoeveel afvalstoffen jouw lichaam (lever, nieren, enz.) ineens kan verwerken, want die stoffen (kwik, etc.) komen in je bloed en dat moet dan gezuiverd worden.
Veel zuiver water drinken is altijd goed en zeker bij ontgifting.

Succes en een gezonde kerst!
Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Re: mercuclean,

Berichtdoor jeri » vr jan 09, 2015 9:19 pm

Hallo,

Mijn man heeft 7 tanden met amalgaam laten verwijderen. De tandarts heeft daslook druppels en Mercuclean voorgeschreven. Het potje van Mercuclean is al op. Hoelang moet hij dat normaal innemen? Zijn tandarts is op vakantie en dus kan ik hem niet vragen.
Alvast bedankt!

Groetjes,
Jeri
jeri
 
Berichten: 2
Geregistreerd: vr jan 09, 2015 7:34 pm

Re: mercuclean,

Berichtdoor admin-amalgaam.be » za jan 10, 2015 11:57 am

Welkom op het amalgaamforum Jeri.
Mercuclean® bevat 60 capsules en de standaard-aanbeveling is 1 per dag. Sommigen nemen 2 per dag, maar het is van belang ook je lichaam te observeren. Ontgifting kan soms ook te snel gaan, waardoor je organen (lever, nieren) het niet "baas" kunnen en je je ziek gaat voelen. Dit is ook een typisch verschijnsel soms bij tarwegras, chlorella, e.d. Als je Mercuclean® al twee maanden genomen hebt, is een korte rustperiode misschien nuttig, tot je tandarts uit vakantie is. Anderzijds duurt de ontgifting gemiddeld vele maanden of zelfs jaren. Er zijn ook veel ontgiftingsmiddelen mogelijk via voeding, o.a. donkergroene groenten, liefst als rauwkost en bio. En altijd: veel water van goede kwaliteit drinken. Perfect zijn deze capsules ook niet, want er zit magnesiumstearaat in, dat enkel dient om het productieproces te versnellen (glijmiddel) en geen gezonde reputatie heeft.
Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Re: mercuclean,

Berichtdoor jeri » zo jan 11, 2015 11:08 pm

Dag Pieter,

Enorm bedankt voor je nuttig antwoord. Wij kopen enkel SPA water maar mijn man die amalgaam had ( en niet ik) drinkt altijd van de kraan. Soms is het moeilijk als je partner niet wilt luisteren en koppig als en ezel. Ik heb ook veel tegen hem gezegd dat kwik gif is maar hij was niet 100% overtuigd. Nochtans is hij een fan van wetenschaap. Uiteindelijk heeft hij zijn 7 tanden met amalgaam laten verwijderen.

Groet,
Jeri
jeri
 
Berichten: 2
Geregistreerd: vr jan 09, 2015 7:34 pm



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Saneren, verwijderen, alternatieve vullingen, enz...

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron