Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Hij wel....ik niet!

Als amalgaam zo ongezond blijkt moet het uit ons lichaam, maar hoe?
Wat zijn de alternatieven en zijn die wel zo zuiver?
Kosten? Terugbetaling?

Moderator: admin-amalgaam.be

Hij wel....ik niet!

Berichtdoor Audrey » zo jul 26, 2015 6:42 pm

Was laats bij de tandarts voor een wortel kanaal behandeling .Door dat ik kennis had gekregen van dit forum Was mijn vraag aan mijn tandarts hoe hij er in stond met de amalgaam vullingen .
Zijn antwoord was ,"Heb zelf al me amalgaam vullingen vervangen "Maar zijn eigen patiënt krijg geen informatie over het gif wat in mijn kiezen zit .
Sinds april is het pas bekend geworden.Heb nooit iets van vernomen terwijl deze site al tien jaar bestaat .
Duidelijk dat er heel veel mensen er niet mee bekend zijn Zelfs als de tandarts hiervan op de hoogte is laat hij zijn patiënt rond lopen met almalgaam vullingen .
Ook is mij nu ook duidelijk geworden dat fluor in de tandpasta niet goed is .
Ook is mij duidelijk geworden dat articaine verdoving geen best spul is .
Ben op opzoek gegaan naar fluor vrije tandpasta en gevonden" Bluem "
Mijn gebit zit vol met hele grote almalgaam vullingen En heb er echt genoeg van ben van me jeugd al heel erg moe ...sinds drie jaar heb ik een haarziekte gekregen genaamd pseudolade van broq .
Zal me haar niet meer terug krijgen .
Heb de beslissing genomen 12 augustus gaan al het almalgaam van het bovengebit er uit .
Dan hou ik weinig over wat betreft tanden en kiezen en zullen er metaal vrije kronen geplaatst worden
Op 15 september gaat het zelfde gebeuren met de onderkant van het gebit ook hier allemaal kronen.
En op 15 oktober zal alles klaar zijn een gebit zonder almalgaam.
Dit gebeurd door een nieuwe tandarts waar ik als gast word behandeld Een tandarts die gezondheid voor zijn patiënt heel belangrijk vind .
En als alles achter de rug is hoef er in mijn mond nooit geen vulling meer in .
En ik hoop echt dat me vermoeidheid zal verdwijnen en ben nu bezig met het ontgiften en blijf dit zeker een lange tijd doen .
Kwik in je mond is de grootste waanzin is die er is .
Mensen worden onwetend gehouden en ben hier nu heel achterdochtig over omdat ik het sinds april 2015 weet Ik reken nu af met dit gevaar.Ben best boos op de overheid en tandartsen alles in hun eigen belang walgelijk is dit .
Teveel mensen die rondlopen met het gif en dit is al heel lang bekend ! Ben van mening ook al heb je geen last van almalgaam het behoor niet in een mond aanwezig te zijn .Er zijn genoeg andere opties in 2015.
Maar hoe krijg je de regering dit aan het verstand? Tandartsen hebben nu zoveel vrijheid en dit is niet in het belang van de patiënt .
Tot de volgende keer doe ik me verslag van de behandelingen Ben nu al heel nerveus!
Avatar gebruiker
Audrey
 
Berichten: 6
Geregistreerd: vr jul 24, 2015 3:45 pm

Re: Hij wel....ik niet!

Berichtdoor admin-amalgaam.be » zo aug 02, 2015 11:59 am

Dag Audrey,
Bedankt voor deze getuigenis.
Veel "gewone" tandartsen weten niet beter, omdat de algemene "officiële" consensus nog altijd zegt dat het allemaal geen kwaad kan. Dat het gevaarlijke kwik in de vullingen "vast" zit (klopt niet!).
Wel wat raar in die gevallen waar een tandarts het dan bij zichzelf heeft laten vervangen, maar patiënten in het ongewisse laat. :roll:
Ben benieuwd naar je verslag van het vervolg.
Oh, en als je tevreden bent van je nieuwe tandarts, kijk dan eens of die al vermeld staat op http://www.biotandarts.be als je wil. Moest die er nog niet op staan, geef dan zeker een seintje, zodat we die kunnen toevoegen.
Veel succes met je mondsanering.
Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Saneren, verwijderen, alternatieve vullingen, enz...

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron