Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Iemand ervaring met tandarts Lisette Goncalves?

Als amalgaam zo ongezond blijkt moet het uit ons lichaam, maar hoe?
Wat zijn de alternatieven en zijn die wel zo zuiver?
Kosten? Terugbetaling?

Moderator: admin-amalgaam.be

Iemand ervaring met tandarts Lisette Goncalves?

Berichtdoor Snuffeltje » di maart 08, 2016 12:41 pm

Hoi,

Ik stel me even voor, ben 41 jaar en sinds 4 jaar chronische lyme patiënte. uit verschillende testen is gebleken dat ik een kwikvergiftiging heb. Ik heb dus besloten mijn amalgaamvullingen te laten verwijderen. Er is me altijd gezegd dit onder rubberdam te laten doen. Na wat googlen kwam ik uit bij praktijk andries in Geel. Tijdens het telefoongesprek heb ik gezegd waar het precies omging. Ik was dan ook verbaasd toen ik gisteren toen ik daar aankwam, ik tandarts Goncalves kreeg. Ik kreeg nauwelijks tijd voor de uitleg en toen ik haar vroeg of ze hier ervaring mee had, zei ze dat ik de 2de was. Echt geruststellend vond ik dat niet. Na aandringen heeft ze het met rubberdam gedaan.

Ik vroeg me af iemand ervaring heeft bij deze praktijk, en meer bepaald met deze tandarts? Ik moet er nu nog 4 laten verwijderen.

Toen ik vroeg of ik moest ontgiften, zei ze dat dat helemaal niet nodig was...

Dank je alvast voor jullie feedback!
Snuffeltje
 
Berichten: 1
Geregistreerd: ma maart 07, 2016 9:55 pm

Re: Iemand ervaring met tandarts Lisette Goncalves?

Berichtdoor admin-amalgaam.be » di maart 08, 2016 9:54 pm

Welkom hier op het amalgaamforum.

Heb je deze tandarts Andries gevonden op onze zustersite http://www.biotandarts.be ?

Daar staat een link naar hun website, waaruit blijkt dat het een groepspraktijk is. De andere tandartsen die daarop staan hebben niet de vermelding "bio-tandarts". Dus ik denk dat je best duidelijk een afspraak maakt voor behandeling met Erna Andries zèlf en geen andere. Persoonlijk zou ik daar op staan en behandeling weigeren als die niet volgens afspraak gaat.

Ik begrijp dit allemaal niet goed, want het is toch voor amalgaamverwijdering, wat impliciet om een biotandarts vraagt. Misschien komt het door de drukte en het tekort aan biotandartsen. :roll:

Je kunt als je wil, de toekomstige patiënten verwittigen door op de site biotandarts.be een beoordeling te zetten, waarin je gewoon dit voorval beschrijft. :idea: Wel eerst even registreren daar (voor de veiligheid).
Bedankt als je dat wil doen, want we hebben nog veel te weinig beoordelingen daar, en als er nu iemand is die dat heeft ondervonden ben jij het, denk ik.

Een gezond vervolg gewenst,
Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Saneren, verwijderen, alternatieve vullingen, enz...

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron