Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Zeer goede ervaring met amalgaamverwijdering (Boortmeerbeek)

Als amalgaam zo ongezond blijkt moet het uit ons lichaam, maar hoe?
Wat zijn de alternatieven en zijn die wel zo zuiver?
Kosten? Terugbetaling?

Moderator: admin-amalgaam.be

Zeer goede ervaring met amalgaamverwijdering (Boortmeerbeek)

Berichtdoor eric99 » wo jul 20, 2016 4:27 pm

Ik ben net terug van mijn tandarts, Marianne Mortier Boortmeerbeek, voor het verwijderen van een grote amalgaamvulling.
Niettegenstaande zij zichzelf niet profileert als een officiele biotandarts, neemt zij strengere maatregelen dan de gevestigde biotandartsen die ik tot hiertoe geraadpleegd heb.
Zij legt uiterst zorgvuldig een rubberdam, bindt alles goed dicht, en gebruikt een sealing om potentiele kleine lekjes helemaal af te sluiten. Pas dan begint ze de amalgaam uit te boren met overvloedige waterkoeling en afzuiging, samen met haar assistent die extra afzuigt en instrumenten aangeeft. De hele behandeling verliep heel relax, ik was bijna ingedommeld :-;
Na de behandeling voelde ik geen enkel brokje amalgaam in mijn mond of keel... Ik ben heel tevreden en kan haar ten zeerste aanraden, want in het Mechelse tot Leuven zijn er weinig bio tandartsen te vinden...
Eric
eric99
 
Berichten: 1
Geregistreerd: wo jul 20, 2016 3:56 pm

Re: Zeer goede ervaring met amalgaamverwijdering (Boortmeerb

Berichtdoor admin-amalgaam.be » do jul 21, 2016 10:12 pm

Bedankt Eric voor je bijdrage.

Dat is goed nieuws natuurlijk. Zo moesten er meer zijn.
Natuurlijk vraag ik me dan af of we deze tandarts niet op onze zustersite http://www.biotandarts.be kunnen zetten. Dit omwille van het feit dat deze hier veel moeilijker gevonden zal worden dan op onze speciale site voor biotandartsen. :idea:

Er is veel nood aan biologische tandartsen. Doordat er zo weinig zijn, hebben die het meestal druk.
Enig idee of deze Marianne Mortier daarvoor te vinden zou kunnen zijn?
De term "biotandarts" is immers geen officiële term, maar meer een omschrijving die is ontstaan uit de nood aan een natuurlijke en gezondere manier van behandelen van de patiënt en het gebit.

Vriendelijke groet,
Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Saneren, verwijderen, alternatieve vullingen, enz...

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron