Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Reactie van Green Peace.

Hier is plaats voor alle vragen en opmerkingen ivm amalgaam, kwik, enz., die niet in de andere forums passen.

Moderator: admin-amalgaam.be

Reactie van Green Peace.

Berichtdoor Annelies » do apr 17, 2008 12:51 am

Reactie van Green Peace:

Geachte mevrouw Witlam,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Vanwege de drukte van de afgelopen weken hebben wij hier helaas niet eerder op kunnen reageren. Hiervoor onze excuses. Helaas kunnen wij niet elk milieuprobleem aanpakken dat op onze weg komt (hoe graag we dat ook zouden willen).Greenpeace is een campagne-organisatie en richt zich dan ook sec op haar campagne onderwerpen: klimaat & energie, biodiversiteit en giftige stoffen. Binnen deze campagnes moeten wij ook weer keuzes maken (bv geen specifieke asbestcampagne, wel PCB's). Alleen op deze wijze kunnen wij ons werk goed doen en voorkomen dat we versnipperd en daardoor heel oppervlakkig bezig zijn. Wij hopen dat u er begrip voor heeft dat wij keuzes moeten maken (hoe spijtig we dat zelf vaak ook vinden). Met vriendelijke groet,

Hendrik de Lint
Informatie & Servicedesk Stichting Greenpeace Nederland. Telefonisch bereikbaar op 0800-422 33 44 Jollemanhof 15-17 1019GW Amsterdam www.greenpeace.nl

PS: Een nieuwe kolencentrale van E.ON op de Rotterdamse Maasvlakte, die per jaar net zoveel CO2 uitstoot als 2 miljoen auto's bij elkaar? Greenpeace doet er op dit moment alles aan om dat te voorkomen, en roept het energiebedrijf op te investeren in schone energie. Doe mee aan de kaarten-actie, zie www.stopnieuwekolencentrales.nl. >>>

>>>Ruim een week geleden, heb ik U gemaild over de topic "Vergif in het menselijk lichaam". Dat het mij verbaasde , dat U de amalgaamvullingen niet noemde. Ik tref de topic niet meer aan op uw site. Amalgaam is een legering van Zink, Koper, Zilver, Tin maar vooral Kwik ( ruim 50%) Vrijwel ieder mens in Nederland heeft amalgaam-vullingen. Het wordt nog steeds gebruikt; onze kinderen en kleinkinderen krijgen het nog steeds in hun gebit. Dat zijn allemaal potentiele altijd zieke mensen. Zoals er zoveel zijn in Nederland nu. Altijd ziek en wordt nooit iets gevonden. Ik ben ten volle bereid, jullie te overladen met info over amalgaam. Kwik in het menselijk lichaam, wat doet dat met je?Antwoord: heel erg veel narighied. Ook psychologisch. Altijd ziek, onderzoeken , medicijnen en familie en vrienden krijgen dan iets van: O, zij/hij heeft weer eens wat, hoor, wedden dat er weer niets gevonden wordt?" , om het vervolgens af te laten weten. Dit moet een onderwerp zijn voor Greenpeace. Graag zie ik een reaktie tegemoet.

Annelies Witlam.
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk


Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron