Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Dit NIEUW boek MOET je gelezen hebben!

Hier is plaats voor alle vragen en opmerkingen ivm amalgaam, kwik, enz., die niet in de andere forums passen.

Moderator: admin-amalgaam.be

Dit NIEUW boek MOET je gelezen hebben!

Berichtdoor Michele » zo maart 21, 2010 6:05 pm

Hallo iedereen

Ik heb net een interessant boek (pas verschenen) gekocht dat ik ten zeerste aan iedereen wil aanraden die met de amalgaamproblematiek bezig is :!:

"GEZONDE TANDEN IN EEN GEZOND LICHAAM", Risico's, ziekte en genezing door tandvullingen, door Eddy Van Calster
ISBN: 9789081501811
Cheops Health Center

Het boek is momenteel verkrijgbaar bij:

Boekhandel Acco te Leuven en Gent
Boekhandel Johannes te Leuven
Littera te Brugge
en op bestelling bij Standaard Boekhandel
Prijs € 26.90

Het is een boek vol gezondheidstips, raad en bevindingen van 25 jaar praktijkervaring en research voor u op een rijtje gezet.
Overzichtelijk, boeiend, relevant en vlot leesbaar voor de leek!

Kortom, een aanrader voor iedereen die op zoek is naar antwoorden en de juiste verzorging en/of behandeling!

Groetjes, Michèle
Michele
 
Berichten: 8
Geregistreerd: do mei 21, 2009 9:38 am

Berichtdoor Bakker » do apr 25, 2013 11:53 am

Dat maakt mij altijd een beetje argwanend. Het lijkt erop dat er dus mensen goed geld verdienen aan de angst van anderen door het verkopen van dergelijke boeken. Waarom als je mensen echt wilt waarschuwen, zet je het niet vrij te lezen op het internet?
Avatar gebruiker
Bakker
 
Berichten: 4
Geregistreerd: wo apr 24, 2013 10:38 pm



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron