Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Wortelkanaalbehandeling (Palladium Amalgaam-Kwik)

Hier is plaats voor alle vragen en opmerkingen ivm amalgaam, kwik, enz., die niet in de andere forums passen.

Moderator: admin-amalgaam.be

Wortelkanaalbehandeling (Palladium Amalgaam-Kwik)

Berichtdoor Mark » di mei 12, 2015 11:57 pm

Een vriend van mij heeft recent iets raars meegemaakt. De tandarts boort tijdens een zenuwbehandeling/wortelkanaalbehandeling naar de kaakholte en daar ontstaat een bultje in het slijmvlies met daarin metalen deeltjes want hij heeft ineens een palladiumallergie en laboratoria vinden allerlei metalen deeltjes zoals Palladium Amalgaam en kwik in zijn bloed en ontlasting. Hij heeft inmiddels de kies laten trekken maar nog steeds is er die metaalbelasting.
De tandarts ontkent alles en ook de kno-artsen gedragen zich vreemd en a-sociaal, ze zien het bultje niet op de x-foto's en ook zogenaamd niet met de endoscoop terwijl mijn vriend endoscoopopnamen heeft en mij heeft laten zien dat het bultje er zit, maar de heren artsen weigeren een simpele operatie. Wie weet er een verklaring of oplossing voor. Mijn vriendin(mondhygieniste) durft niets te zeggen, zwijgt erover
Mark
 
Berichten: 32
Geregistreerd: wo jan 14, 2015 8:39 pm


Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 45 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron