Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Sinusitis door tandartsbehandelingen

Hier is plaats voor alle vragen en opmerkingen ivm amalgaam, kwik, enz., die niet in de andere forums passen.

Moderator: admin-amalgaam.be

Sinusitis door tandartsbehandelingen

Berichtdoor Mark » di apr 19, 2016 11:50 pm

Heeft er iemand ervaring met sinusitis(kaakholte)problemen door zenuwbehandelingen van de tandarts en weet iemand hoe dit is op te lossen?
Mark
 
Berichten: 32
Geregistreerd: wo jan 14, 2015 8:39 pm

Re: Sinusitis door tandartsbehandelingen

Berichtdoor Mark » do apr 28, 2016 12:05 pm

Nou dit antwoord slaat op niets. Ik heb het over sinusitis(kaakholte) en niet over de mondholte.
Mark
 
Berichten: 32
Geregistreerd: wo jan 14, 2015 8:39 pm

Re: Sinusitis door tandartsbehandelingen

Berichtdoor admin-amalgaam.be » wo mei 11, 2016 5:58 pm

De antwoorden weken sterk af van de vraag en zijn verplaatst naar: Metalen in de mond, amalgaam, behandeling
viewtopic.php?f=6&t=305
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Re: Sinusitis door tandartsbehandelingen

Berichtdoor Mark » wo jun 01, 2016 11:54 am

Zoals bekend worden medische missers niet in uw dossier opgenomen. Dus ook behandelfouten van de tandarts staan niet in uw dossier, die vermeld uw 'aardige' tandarts 'mooi' niet in uw status. Dus u komt haast nooit te weten wat er allemaal in uw gebit en kaak door hem geprutst en verprutst is. U vertrouwd nog uw tandarts?
Mark
 
Berichten: 32
Geregistreerd: wo jan 14, 2015 8:39 pm

Re: Sinusitis door tandartsbehandelingen

Berichtdoor admin-amalgaam.be » wo jun 01, 2016 12:58 pm

Mark, ik denk dat er in elk beroep eerlijke en minder eerlijke mensen aan het werk zijn. Bij tandartsen is het inderdaad moeilijker te controleren. Maar we hebben weinig keus, want we kunnen het niet zelf doen. Dus we hebben ze nodig. Daarom ben ik voorstander van:

1. sterke communicatie met de tandarts (veel vragen stellen)
2. vooraf goed overwegen en proberen informatie in te winnen ( http://www.biotandarts.be )
3. eenmaal gekozen moeten we wel een grote mate van vertrouwen hebben, anders kan de tandarts zijn job niet goed doen. Alle technische zaken uitleggen kunnen ze ook niet.
4. toch altijd kritisch blijven

Beste groet,
Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Re: Sinusitis door tandartsbehandelingen

Berichtdoor Mark » wo jun 01, 2016 7:13 pm

Ja, helaas zitten met die figuren opgescheept, die medische missers niet in hun dossier noteren, melden en zelfs niet willen herstellen. Ik heb persoonlijk veel ervaring met artsen, ze houden helemaal niet van vragen en kritische patiënten. Ik denk dat artsen wel de meest foute beroepsgroep zijn. Dat noemt zich hulpverleners, het zijn gewoon ordinaire zakkenvullers en fraudeurs, boeven, dat kan ik bewijzen.
Mark
 
Berichten: 32
Geregistreerd: wo jan 14, 2015 8:39 pm



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 37 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron