Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Palladium en Amalgaam vervangen

Als amalgaam zo ongezond blijkt moet het uit ons lichaam, maar hoe?
Wat zijn de alternatieven en zijn die wel zo zuiver?
Kosten? Terugbetaling?

Moderator: admin-amalgaam.be

Palladium en Amalgaam vervangen

Berichtdoor Mark » ma maart 30, 2015 4:13 pm

Amalgaam verwijderen heeft weinig zin als u geen ontstekingen in uw gebit nabij de kiezen heeft. Amalagaam(kwik) wordt door uw lichaam verwijderd. Alleen bij hoge concentraties in uw bloed, urine of ontlasting is verwijdering zinvol. Het zijn dure en tijdrovende operaties die vaak geen verbetering van de gezondheid opleveren, alleen uw tandarts wordt er beter van. Als u geen hoge concentraties palladium of kwik in uw lichaam heeft kunt u beter zoeken naar een andere verklaring voor uw lichamelijke problemen.
Heeft u wel hoge waarden in uw lichaam dan moet u denken aan andere verdachte tandartsbehandelingen zoals de zenuwbehandelingen, die zijn verdacht bij hoge aangetroffen palladium en kwikbelastingen. Vermoed u dit, overweeg dan die kies te trekken en te vervangen door een implantaat. Een herhaalde zenuwbehandeling is zinloos en duur.
Mark
 
Berichten: 32
Geregistreerd: wo jan 14, 2015 8:39 pm

Re: Palladium en Amalgaam vervangen

Berichtdoor Marina » vr apr 03, 2015 4:35 pm

Mark hallo,

Bent u tandarts?
Avatar gebruiker
Marina
 
Berichten: 32
Geregistreerd: do jul 04, 2013 6:29 pm

Re: Palladium en Amalgaam vervangen

Berichtdoor Mark » do apr 09, 2015 11:25 pm

Marina schreef:Mark hallo,

Bent u tandarts?

Nee, mijn vriendin is tandartsassistente en dan hoor ik wel eens wat. Die metaalmaterie is wel interessant. Er wordt volgens mij een heleboel onzin over amalgaam en palladium geschreven op dit forum. Ik kan ook nergens bewijs vinden dat goed geplaatste amalgaam of palladium mensen ziek maakt. Je zult dit toch moeten kunnen aantonen met bloed-urine en ontlastingonderzoeken en allergietesten. Maar de huidige (tand)artsen zijn daar totaal niet meewerkend en geinteresseerd, ze zijn bang voor hun collega's....dekken elkaars fouten. Want als je echt een te hoge metaalbelasting in je lichaam hebt is er meestal iets verkeerd gegaan bij een tandartsbehandeling.
Mark
 
Berichten: 32
Geregistreerd: wo jan 14, 2015 8:39 pm

Re: Palladium en Amalgaam vervangen

Berichtdoor admin-amalgaam.be » za apr 11, 2015 6:49 pm

Beste Mark,
Welkom op het forum.
Natuurlijk staan er allerlei meningen op dit forum en die zullen lang niet allemaal waar zijn.
Maar ik vraag me toch af in hoeverre je het bewijsmateriaal hebt bekeken dat er massaal beschikbaar is. Alleen al in de video's op onze site wordt het op vele manieren aangetoond dat amalgaamvullingen altijd kwikdampen afscheiden, ook als ze goed geplaatst zijn. Dat die dampen uiterst giftig zijn staat buiten kijf.
Ik sta ook in contact met mensen uit de branche en in veel gevallen willen ze het gewoon niet weten en zijn vooral geïnteresseerd in veel geld verdienen. De gezondheid van de mensen maakt hun minder uit. We hopen dat zogenaamde "bio-tandartsen" dat wèl doen, maar garantie hebben we niet.
Waarom is het zo moeilijk om een sluitend bewijs te leveren van de drastische gevolgen van die kwik in het lichaam? Omdat het langzaam inwerkt, gecombineerd wordt met honderden andere gifstoffen en heel moeilijk met kwiktesten aan te tonen is. Veel kwik blijft namelijk in de beenderen en hersenen zitten, waardoor het niet altijd te zien is in bloed- en urinetesten. Die zijn daarvoor niet geschikt. Al duidelijker wordt het met haartesten bijvoorbeeld. Maar op onze site hebben we een pagina over testen en ook op dit forum.
Wij en andere actiegroepen wereldwijd zijn niet over één nacht ijs gegaan ivm deze materie. Dus ik kan je enkel aanraden om je heel goed te informeren, op onze site, ons forum en elders.
Succes.
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Re: Palladium en Amalgaam vervangen

Berichtdoor Mark » do apr 23, 2015 12:34 am

Het is geen gemakkelijke materie, zeker als zelfs artsen het niet weten. Het is ook niet makkelijk om te bewijzen dat amalgaam de veroorzaker is van je lichamelijke problemen. Ik ken mensen die hebben aardig wat amalgaam in hun mond maar hebben nergens last van. Die hebben mogelijk een sterkere gezondheid. Bij anderen is mogelijk al een lagere kwikbelasting de trigger voor lichamelijke problemen of die hadden al andere lichamelijke problemen. Het is niet te bewijzen. Daarom zou ik mij houden aan de referentiewaarden. Maar er zullen wel uitzonderingen zijn.
Ik weet ook niet alles, ik ben geen dokter. Maar een dokter weet ook niet alles en is helaas ook nooit te vertrouwen. Het kan een hele puzzel zijn.
In vis zit trouwens ook veel kwik, daarom wordt dagelijks vis eten afgeraden. Dus mensen die veel vis(met kwik) eten kunnen daar in ieder geval zelf wat aan gaan doen.
Mark
 
Berichten: 32
Geregistreerd: wo jan 14, 2015 8:39 pm

Re: Palladium en Amalgaam vervangen

Berichtdoor Mark » ma okt 12, 2015 12:25 am

Zolang er geen wetenschappelijk bewijs is raden wij niemand aan om palladium en amalgaam te laten vervangen. Zeker als er geen sprake is van een ontsteking in de buurt van die verdachte kiezen, begin er niet aan. Het kost veel geld en pijn. Het kan zelfs erger worden door al dat geboor in kiezen. Uw kiezen kunnen door het geboor gevoeliger of beschadigd worden waardoor u nog meer problemen krijgt.
De tandarts zal dan soms wortelkanaalbehandelingen voorstellen waardoor u alleen maar verder in de put geraakt en financieel wordt gedupeerd. Zoals u weet zijn wortelkanaalbehandelingen - zenuwbehandelingen risico operaties, u loopt een risico dat u de kies kwijtraakt en loopt een risico op een echte metaalvergiftiging en metaalallergie die een tandarts voor u verzwijgt en die ook nog eens opzettelijk niet wordt hersteld. En trouwens veel zenuwpijnen gaan vanzelf over dus laat je niet te snel overhalen tot een zenuwbehandeling.
Hoedt u voor de tandarts!
Mark
 
Berichten: 32
Geregistreerd: wo jan 14, 2015 8:39 pm

Re: Palladium en Amalgaam vervangen

Berichtdoor Mark » za jun 11, 2016 11:17 pm

Op deze website http://www.gumor.com/palladium/index.htm, nuttige informatie over palladium van de tandarts, de oorzaken en de werkwijze van de tandartsen en andere artsen na ontdekking hiervan. Want tandartsen/artsen zijn helemaal niet blij als jezelf achter de echte oorzaak van je palladium-amalgaamvergiftiging komt, hoe durf je. Ze gaan je dan pesten, misleiden, bedriegen, bedreigen en vooral frauderen, allemaal alleen maar om hun toko en collega's te beschermen, patiënt hebben ze schijt aan. Gezworen in de artseneed: IK ZAL PATIENT GEEN SCHADE DOEN. Een hypocriete eed dus die van Hippocrates.
Pas op voor tandartsen/artsen en ziekenhuizen.
Mark
 
Berichten: 32
Geregistreerd: wo jan 14, 2015 8:39 pm

Re: Palladium en Amalgaam vervangen

Berichtdoor leentje » zo jun 12, 2016 12:04 pm

Gelukkig dat we zo een geleerd man hebben die heel veel weet over amalgaam

En ons goede raad geeft ...flikker op man geen enkel verstand heb je en je vriendin nog minder .

Sorry voor men taalgebruik ... Dit maakt me boos hoor.


Zoveel mensen worden daar ziek van ... Je vriendendiensten moet dan ook maar haar tanden laten vullen. En jij ook .

Leentje
leentje
 
Berichten: 53
Geregistreerd: di maart 29, 2016 3:45 pm

Re: Palladium en Amalgaam vervangen

Berichtdoor Mark » zo jun 12, 2016 11:48 pm

Leentje, zo te lezen heeft bij jou de amalgaamverwijdering toch niet geholpen .... indien er sprake was van een amalgaambelasting of vergiftiging, want dat kan je niet bewijzen.
Mark
 
Berichten: 32
Geregistreerd: wo jan 14, 2015 8:39 pm

Re: Palladium en Amalgaam vervangen

Berichtdoor Mark » ma sep 12, 2016 12:02 pm

Het blijft merkwaardig en opvallend dat tandartsen niet hun medische fouten en fout verlopen ingrepen in uw dossier vermelden. Ze verzwijgen de fouten en de fouten worden ook nog eens niet hersteld. Ze doen dit omdat ze bang zijn voor schadeclaims en omdat ze bang zijn voor collega's. Tandartsen hebben geleerd om hun medische fouten te verzwijgen en te verdoezelen en ook die van hun collegas. Het betekent wel dat u met de brokken blijft zitten en dat de tandarts doet alsof er niets aan de hand is. Artsen zijn er toch om mensen te helpen. Waarom worden medische (tandarts) fouten niet vermeld en hersteld? Hetzelfde geldt voor de palladium- en amalgaamproblematiek.
Mark
 
Berichten: 32
Geregistreerd: wo jan 14, 2015 8:39 pm

Re: Palladium en Amalgaam vervangen

Berichtdoor Mark » ma sep 26, 2016 1:29 pm

...
Mark
 
Berichten: 32
Geregistreerd: wo jan 14, 2015 8:39 pm

Re: Palladium en Amalgaam vervangen

Berichtdoor admin-amalgaam.be » ma sep 26, 2016 2:04 pm

Mark schreef:...

Sorry dit moesten we verwijderen wegens copyright. :(
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Re: Palladium en Amalgaam vervangen

Berichtdoor Mark » za sep 09, 2017 12:03 am

Artsen en tandartsen worden vaak agressief als je begint over amalgaam vervangen, palladium en medische fouten. Wie heeft daar ook ervaring mee?
Mark
 
Berichten: 32
Geregistreerd: wo jan 14, 2015 8:39 pm



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Saneren, verwijderen, alternatieve vullingen, enz...

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron