Spiritoo alternatief sociaal netwerk

ontgiften met DMPS

Amalgaam verwijderen is niet voldoende, want het kwik kan decennia in je lichaam blijven zitten als je niets doet.

Moderator: admin-amalgaam.be

ontgiften met DMPS

Berichtdoor pistache » vr sep 26, 2008 10:27 am

Hallo,
Als gevolg van mijn me/cvs heb ik een overbelasting door zware metalen, oa kwik
Ik heb mijn amalgaamvullingen laten verwijderen en ben momenteel bezig met chelatietherapie.
Ik krijg maandelijks een baxter met oa magnesium en vitamine B12 waar ik zink en dimaval moet aan toevoegen via langzame inspuiting in het infuus. Ik moet tijdens de behandeling ook 4 zakjes questran opdrinken, dit zou de ontgifting bevorderen.
De eerste 4 keren heb ik daar weinig of geen last van gehad. Hoogstens een beetje buikpijn ’s anderendaags. De laatste 2 keren echter ben ik gedurende 24 uur vreselijk misselijk geweest met braakneigingen en darmkrampen.
Heeft iemand hier een verklaring voor? Ligt het aan de questran? Wordt de chelator misschien te snel toegediend? Of is dit een normale reactie en heeft iedereen hier last van?
pistache
 
Berichten: 1
Geregistreerd: vr sep 26, 2008 10:23 am

Berichtdoor admin-amalgaam.be » do okt 02, 2008 11:19 am

Dag Pistache,

Welkom hier op ons forum.
We kunnen en mogen hier geen medisch advies geven. En ieder persoon is ook verschillend.

In het algemeen zijn we wel voorstander van zo natuurlijk mogelijke behandelingen, dus met "lichaamsvriendelijke" methodes. Dit om geen nieuwe problemen te veroorzaken.
Ontgiften via DMPS is wel een drastische methode. Vooral intraveneus. Op ons forum vind je reacties van mensen die dit hebben toegepast. Zie:
viewtopic.php?t=65

Indien men niet-natuurlijke middelen gebruikt, zijn er dikwijls bijwerkingen. Zie:
http://www.rxlist.com/cgi/generic/cholestyramine_ad.htm

De natuurlijke ontgiftingsmethoden (homeopathie, suppletie, voeding, orthomoleculaire) gaan trager, maar hebben geen bijwerkingen.
En dan nog is het dikwijls moeilijk voor de lever, nieren, enz., om het aan te kunnen, vermits ze door kwikbelasting meestal slecht functioneren.

Dus een goede begeleiding door een natuurarts bv. is m.i. zeker aan te raden.

Succes!

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Hoe ontgiften ? voeding, supplementen, enz...

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron